fredag 13 mars 2009

Vem vinner imorgon?

Till höger kan du gissa vem du TROR vinner (överst) och i den andra får du svara på vem du skulle ÖNSKA vinner imorgon (scrolla eventuellt ner något).

Förhoppningsvis är det samma sak - men kanske inte?

Skall bli kul att se hur många träffsäkra gissare jag har ibland läsarna + hur många som kan tänkas vara besvikna imorgon när avgörandet fallit.

Kommer du att ringa och rösta?

För övrigt kan jag säga att M & L envisas med att vilja utnämna "I got you" till favorit... Vill inte riktigt förstå att de inte är med imorgon... T håller på Måns.

Själv kan jag bara inte bortse från Caroline af Ugglas trots att jag egentligen inte gillar henne. Men, jag gillar liksom att låten är så annorlunda och texten är bra. Så musikalisk på något konstigt sätt.

3 kommentarer:

Ango sa...

Jag TROR (tyvärr) att af Ugglas vinner imorgon (så därför röstade jag på henne i din undersökning), men jag HOPPAS att hon inte gör det (men skickar vi henne så slipper vi vara med i stora tävlingen, för vi lär inte komma vidare i kvalet). Jag vill se Alcazar...eller Måns...eller Sarah...eller E.M.D. Något käckt och fartigt, eller Sarahs underbart maffiga röst!
Kommer jag rösta? Vet inte om JAG gör det. Jag vet att FAMILJEN gör det (båda tjejerna brukar vilja göra det, så de får rösta på sina favoriter).

Kram
/Ango

Anonym sa...

Jag tror på Måns, men tycker även om EMD =)
Angående min ilska på min blogg:
Allt handlade om en länk till en artikel där det stod om karl som vann 2 mille och investerade i sina barn. Jag påstår att det inte är så då min sambos syster har barn med honom. Det kan vara väldigt långt bort från sanningen till och med. Tror inte att han har investerat 1 kr i sina barn av den vinsten.
Min svägerska (inte den som har barnen med honom, utan hennes syster) gillade inte att jag skrev om honom. Trots att hon tycker EXAKT samma sak om honom, har alltid gjort, men har aldrig vågat stå för det när han är i närheten. Hon hade helt klart gjort en stor sak av det här om jag inte tog bort det. Så då gjorde jag det, för min sambos skull. Men nej, hon var ändå inte nöjd. Hon valde att berätta för sin syster OCH hennes barn - trots att hon tyckte det var förskräckligt. Men nu har jag markerat klart. Jag skriver vad jag vill, när jag vill, om vem jag vill i MIN blogg. Ångrar nu att jag tog bort inlägget för jag kan åtminstonde stå för mina åsikter.

Anonym sa...

Jag tror tyvärr att Ugglan eller Operatjejen vinner. Vilken jag vill? Vet faktiskt inte, Alcazar eller H.E.A.T eller EMD är väl de som jag tycker är bra, men jag har ingen favorit. Det har liksom aldrig hänt förut?! Alcazar hoppas jag nog mest på och då både för låten och för att värdlandet kanske tvingas att öppna sina inskränkta regler. Kram!