lördag 21 mars 2009

Jag gjorde det!

Klockan ringde 06:45. Då hade redan L legat och snurrat i vår säng i en kvart. Men, eftersom han låg hos D, så blev han kvar när jag gick upp.

Klädde på mig, åt lite yoghurt och müsli. Packade ner det sista i träningsväskan och bar av mot gymmet! Var lite tidigt på plats så jag passade på att utforska omgivningarna en liten sväng med bilen medan jag väntade.

08:00 öppnade dörrarna. Då var jag där. Körde 5 minuters uppvärmning på löpbandet (snabb promenad) och sedan styrka. Avslutade med 25 minuters snabb promenad på löpbandet igen - duschade, körde hem och här är jag nu - mäkta nöjd med mig själv!

D ska iväg och jobba och jag och barnen skall gå till köpcentret i närheten och kolla efter nya regnkläder till de minsta. Deras som de har är i minsta laget.

Eftermiddagen/kvällen skall tillbringas i glada vänners lag hos T:s gudfar som fyllde 35 i torsdags. Så, Robinson får nog bli en fråga för "TV4 Anytime" sedan.

Ha en bra lördag om vi inte hörs igen före det är söndag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är riktigt stolt över dig!! Bra gjort! En annan har lyckats gjort en matchfrilla och målat naglarna nu när klockan är 12.30. Ja vi hinner olika mycket saker på samma tid =) Keep up the good work!

Anonym sa...

Men wow! 06:45! - inte klokt på en lördag morgon, men otroligt duktigt!

Anonym sa...

Som jag skrev i sms'et så överlevde jag... nätt och jämt...
1.5 timmes konsertspinning när man är otränad är ingen lek *S*
Tur det finns hiss på jobbet!

Fy sjutton vad vi är bra!!!!!

Nenny sa...

Men vad du är duktig. Jag har tröttnat på allt vad gi-mat heter *suck*. Hoppas på snabbt bättre väder så man i alla fall kan komma ut och röra på sig.

Ja du cyklar har vi också i förrådet till killarna och du ska veta att det har tjatats om att få ta de riktiga cyklarna och inte trehjulingarna, men jag hittar inte stödhjulen just nu så...