söndag 15 mars 2009

Får inte bort snön, hrmpf.

Min blogg bråkar med mig. Ni som också har blogspot vet vad jag menar när jag säger att jag försöker redigera min rubrik och ta bort bilden, för att då lägga upp en annan... Men, det händer inget när jag klickar på "Ta bort bilden" - den bara hoppar till och kommer tillbaka likadant. Så, jag får aldrig chansen att bläddra fram en ny bild o s v.

Någon som vet hur jag skall komma runt det? Vill ju inte ha ett snöande landskap i min rubrik för alltid heller!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Iiiingen aaaaaaning.

Ango sa...

Har du testat att tömma cashen på datorn när du raderat filen på blogger? Ibland är det där det spökar.

Kram
Ango

Mamma J sa...

Ja, tyvärr har jag gjort det. Flera gånger... :-(

Det ser ut som om det kommer att vara vinter på denna blogg länge länge...

Ango sa...

Äh, typiskt.
När du raderar filen, kan du välja at inte ha något alls då? Alltså någon bild, så du bara har som det ser ut i bloggers färdiga mall. Går det i så fall att välja allt ha basicinställningen som är i mallen och spara den först, för att sedan göra om det och lägga in en ny bild?
Förstår du vad jag menar (det är knappt jag själv gör det så här dags på dygnet ;))?

Kram
/Ango

Mamma J sa...

Det går liksom inte att radera den alls. Jag trycker på "Ta bort bilden" och då bara hoppar det till - och istället för att försvinna så ligger den kvar, precis som om jag inte tryckt någonstans överhuvudtaget :(...