måndag 9 mars 2009

Ett år!

Idag för ett år sedan skrev jag mina första skälvande inlägg. De handlade om Bo Kaspers låt "Söndag i sängen", T:s simskola och kryddor från Änga Gård som är slut sedan länge. Eftersom de var så dåliga på att leverera det som restades vid första leveransen har jag faktiskt inte vågat beställa mer av dem. Trots att flera av deras kryddblandningar tillhör mina absoluta favoriter! Kanske skall våga igen?

Dagen efter - d v s imorgon - skrev jag om att jag sagt upp mig från det företag som jag varit anställd hos i nästan 10 år. Och i ett alldeles nyligen inlagt inlägg så vet ni hur nöjd jag fortfarande är med det beslutet.

Jag skrev också lite om boken "Flyga drake" som jag hoppas att de flesta av er har hunnit läsa nu.

Har ni tinat räkor på länge förresten? Det här tipset måste jag ju bara puffa lite för igen.

Det var en liten sammanfattning av mina allra första inlägg. Nu börjar man ju vara riktig gammal i gemet. Eller? Detta blir mitt 122:a inlägg i år och det 525:e totalt sedan starten. Ganska produktivt, inte sant?

Besöksräknaren står i skrivande stund på 10657 - ok kanske inte unika besökare, men ändå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ett år med bloggen! =)

Anonym sa...

Weeeo! Happy anniversary! : )

Anonym sa...

Vad kul!
1 årsdagen är alltid speciell! Själv har jag ett tag kvar till dess - jag skrev mitt första i augusti.
Jag klickade in på tipset till att tina räkor vilket resulterade i att jag nu är supersugen på räkor.

Kram på dig och hoppas det blir många fler år vid bloggen.

Anonym sa...

Men är det sant?! Är det ett år sedan du började skriva? Helt otroligt. Stort grattis till MammaJ-bloggen!! :) Kram Anna!