söndag 15 mars 2009

Den största kärleken!

En dag frågar en son sin far:
"Pappa, springer du en maraton med mig?"
Pappan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.
En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar igen "ja, min son".
En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)
Och pappan svarar igen "Ja".
Och här kommer videon till denna historia: (glöm inte ha på högtalarna)



Behöver jag tillägga att superblödiga jag inte kan se denna utan att bli fullständigt blöt i hela ansiktet? En sådan helt fantastisk historia, en sådan otrolig kärlek!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har sett dem på Oprah...
(miss O är inte bara av ondo ;)

thebromanders sa...

Åh, hjälp!! Ja, här sitter jag nu förstås, alldeles rödgråten! Fantastisk människa!! Såg du hur lycklig pojken var??? Wow!! DET kallar jag kärlek!

Mamma J sa...

Ja, vilken seger för en CP-skadad. Förståndet är det ju inget fel på i de flesta fall, utan bara på impulserna som gör att hans muskler inte fungerar normalt. Att ändå få uppleva detta genom sin far... Vilken fantastisk människa hans far är! Han är oerhört oerhört lyckligt lottad.

Anonym sa...

WOW snyft snyft snyft
Nu är jag ju jätteledsen som precis hade fått tillbaka lite glädje när jag kände mig piggare idag ;-)

Vilken fantastisk pappa! Lyckan i sonens ögon gick verkligen inte att ta fel på..

Nenny sa...

Underbart, tack för att du delade med dig av den.